Jak se zaregistruji do Klientské zóny?

Klientská zóna ČSOB Stavební spořitelny umožňuje náhled na produkty, jejich objednávání i podpisy smluv a vzniká na schůzce s finančním poradcem. Ten ověří zájemcovu totožnost a podepíše s ním Dohodu o způsobu uzavření Smlouvy o Klientské zóně, neboli dohodu o Klientské zóně. K tomu je zapotřebí, aby měl zájemce u sebe doklad totožnosti, mobilní telefon a byl zároveň vlastníkem funkční e-mailové schránky.

Klientskou zónu si teď můžete založit i online na stránce registrace.csobstavebni.cz.

Online proces je snadný a rychlý, nezabere  více než 15 minut. Připravte si:

  • dva platné doklady totožnosti,
  • funkční mobilní telefon,
  • sken nebo kopii výpisu z účtu,
  • na potvrzení vaší identity bude také potřeba zaslat platbu ve výši jedné koruny, která vám bude obratem vrácena.

Všechny tyto podklady po nás vyžaduje zákon a bez nich vás nemůžeme vzdáleně identifikovat.

UPOZORNĚNÍ: On-line registrace je možná pouze pro ZLETILÉ KLIENTY. Zákonný zástupce nezletilého klienta, který nemá vlastní produkt, musí taktéž sjednat klientskou zónu u finančního poradce.

Klientská zóna ověřuje unikátnost telefonního čísla i e-mailové adresy, takže není možné podepsat smlouvu na stejné telefonní číslo a e-mail pro více účtů Klientské zóny.

V Klientské zóně se při prvním přihlášení zobrazí Smlouva o používání Klientské zóny. Podpis smlouvy probíhá elektronicky přepsáním SMS kódu. Pokud uživatel nepodepíše Smlouvu o používání Klientské zóny, Klientská zóna zůstává nepřístupná.

Po podpisu přijde SMS kód pro první přihlášení a po jeho zadání je klient vyzván ke změně hesla a přihlášen do Klientské zóny.