Jak se zaregistruji do Klientské zóny?
Klientská zóna ČSOB Stavební spořitelny umožňuje náhled na produkty, založení online stavebního spoření i podpis úvěrové smlouvy.
1/ Založení prostřednictvím ČSOB Internetového bankovnictví nebo ČSOB Smartu - více informací zde.
2/ Založení u finančního poradce ČSOB Stavební spořitelny. Poradce ověří zájemcovu totožnost a podepíše s ním dohodu o Klientské zóně. K tomu je zapotřebí, aby měl zájemce u sebe doklad totožnosti, mobilní telefon a byl zároveň vlastníkem funkční e-mailové schránky. Do e-mailu pak přijdou prvotní přihlašovací údaje.
Klientská zóna ověřuje unikátnost telefonního čísla i e-mailové adresy, takže není možné podepsat smlouvu na stejné telefonní číslo a e-mail pro více účtů Klientské zóny.
V Klientské zóně se při prvním přihlášení zobrazí Smlouva o používání Klientské zóny. Podpis smlouvy probíhá elektronicky přepsáním SMS kódu. Pokud uživatel nepodepíše Smlouvu o používání Klientské zóny, Klientská zóna zůstává nepřístupná.
Po podpisu přijde SMS kód pro první přihlášení a po jeho zadání je klient vyzván ke změně hesla a přihlášen do Klientské zóny.
3/ Založení Klientské zóny online na stránce registrace.csobstavebni.cz.
Online proces je snadný a rychlý, nezabere více než 15 minut. Připravte si:
- dva platné doklady totožnosti,
- funkční mobilní telefon,
- na potvrzení vaší identity bude také potřeba zaslat platbu ve výši jedné koruny, která vám bude obratem vrácena.
Všechny tyto podklady po nás vyžaduje zákon a bez nich vás nemůžeme vzdáleně identifikovat a založit vám přístup.
Po kontrole dokumentů a podpisu smlouvy ze strany Stavební spořitelny vám přijdou prvotní přihlašovací údaje do e-mailu a vy jen podepíšete pomocí SMS Smlouvu o používání Klientské zóny, změníte si heslo a můžete začít zónu využívat.
UPOZORNĚNÍ: On-line registrace je možná pouze pro ZLETILÉ KLIENTY. Zákonný zástupce nezletilého klienta, který nemá vlastní produkt, musí taktéž sjednat klientskou zónu u finančního poradce.