Online registrace do Klientské zóny pro uživatele ČSOB Internetbankingu a Smartu

Uživatelé ČSOB Internetového bankovnictví a ČSOB Smartu si můžou sjednat přístup do Klientské zóny také prostřednictvím těchto aplikací. Podmínkou je vlastnictví ČSOB Identity.

  • Z ČSOB Internetového bankovnictví do Klientské zóny lze přejít pomocí odkazu Vstup do portálů. Na něj se dostanete po kliknutí na vaše jméno uprostřed horního menu. Další možností je přejít na detail některého z produktů vedených u ČSOB Stavební spořitelny a zde kliknout na Přejít do zóny Stavební spořitelny.
  • V ČSOB Smartu na detailu některého produktu od Lišky lze kliknout na oranžové tlačítko Přejít do zóny spořitelny.

V obou případech vám systém vytvoří Smlouvu o používání Klientské zóny, kterou podepíšete SMS kódem už v prostředí Klientské zóny. Pokud budeme potřebovat ověřit aktuální údaje, zobrazíme vám jednu až tři obrazovky, na kterých potvrdíte jejich správnost.

V případě vytvoření přístupu do Klientské zóny tímto způsobem bude vaším vstupním kanálem i napříště prostředí ČSOB.