Jak na online registraci do Klientské zóny

Klientskou zónu si teď můžete založit u některého z našich obchodních zástupců, ale i na webu registrace.csobstavebni.cz (online registrace je z právních důvodů určena pouze pro zletilé klienty a občany ČR).

Online proces je snadný a rychlý, nezabere  více než 15 minut. Připravte si:

  • dva platné doklady totožnosti ČR,
  • funkční mobilní telefon,
  • sken nebo kopii výpisu z účtu,
  • na potvrzení vaší identity bude také potřeba zaslat platbu ve výši jedné koruny, která vám bude obratem vrácena.

Všechny tyto podklady po nás vyžaduje zákon a bez nich vás nemůžeme vzdáleně identifikovat.

UPOZORNĚNÍ: On-line registrace je možná pouze pro ZLETILÉ KLIENTY. Zákonný zástupce nezletilého klienta, který nemá vlastní produkt, musí taktéž sjednat klientskou zónu u finančního poradce.

Online registrace do Klientské zóny pro uživatele Internetbankingu a Smartu ČSOB

Uživatelé ČSOB Internetového bankovnictví a ČSOB Smartu můžou nyní sjednat přístup do Klientské zóny také prostřednictvím těchto aplikací. Podmínkou je vlastnictví ČSOB Identity.

Z ČSOB Internetového bankovnictví do Klientské zóny lze přejít pomocí odkazu Vstup do portálů. Na něj se dostanete po kliknutí na vaše jméno uprostřed horního menu.

Další možností je přejít na detail některého z produktů vedených u ČSOB Stavební spořitelny a zde kliknout na Přejít do zóny Stavební spořitelny.

V ČSOB Smartu na detailu některého produktu od Lišky lze kliknout na oranžové tlačítko Přejít do zóny spořitelny.

V obou případech vám systém vytvoří Smlouvu o používání Klientské zóny, kterou podepíšete SMS kódem v prostředí Klientské zóny. Pokud budeme potřebovat ověřit aktuální údaje, zobrazíme vám jednu až tři obrazovky, na kterých potvrdíte jejich správnost.

V případě vytvoření přístupu do Klientské zóny tímto způsobem bude vaším vstupním kanálem i napříště prostředí ČSOB.

Jak se zaregistrovat u finančního poradce

Domluvte si schůzku s finančním poradcem ČSOB Stavební spořitelny, přineste s sebou doklad totožnosti a funkční mobilní telefon. Musíte také vlastnit funkční e-mailovou adresu.

Na schůzce podepíšete dohodu o klientské zóně a vyberete uživatelské jméno. Na vaši e-mailovou adresu přijde odkaz pro první přihlášení do Klientské zóny, kde si zvolíte heslo a pomocí SMS podepíšete Smlouvu o používání klientské zóny. 

A je hotovo!

Podpora aplikace je dostupná ve všední dny na telefonním čísle 800 700 705 nebo na info@csobstavebni.cz.

Zpracování osobních údajů

Tímto uděluji souhlas společnosti ČSOB Stavební spořitelna, a.s., se sídlem: Radlická 333/150, 150 57 Praha 5, IČO 49241397 (dále jen „ČSOBS“), se zpracováním osobních údajů v dále uvedeném rozsahu.

Budeme oprávněni vaše údaje analyzovat, přitom budeme mít možnost využít i automatizované zpracování, a na základě toho se rozhodovat a nabízet vám služby z portfolia ČSOBS i našich obchodních partnerů, které pečlivě vybíráme. Dle vašich preferencí vás můžeme marketingově oslovit různými formami, například prostřednictvím e-mailu, telefonicky nebo SMS.

Dohromady můžeme zpracovávat vaše osobní údaje i další informace, které jsme shromáždili, stejně tak veřejné údaje i údaje od třetích stran. Bude se jednat například o e-mailovou adresu, věk, sociodemografická data, informace, které zveřejníte na sociálních sítích, zeměpisnou polohu, údaje poskytnuté na zákaznických linkách, údaje získané na základě analýz a údaje z internetových stránek a aplikací. Na základě tohoto souhlasu nebudeme zpracovávat citlivé údaje.