ČMSS v nové kampani dodává odvahu bydlet ve vlastním
„Nový spot má silný příběh v tom, že doprovází hrdiny od jejich seznámení až po přestěhování do vysněného bydlení a očekávání narození potomka,“ uvádí ke spotu marketingová ředitelka ČMSS Vlaďka Dvořáková. V hlavní roli jsou tentokrát horolezci hledající bydlení mezi skálami. Spot navazuje na úspěšnou kampaň, ve které byli hlavními hrdiny bikerka či majitel autoveterána.
Televizní kampaň budou doprovázet i nové vizuály v tiskových i online médiích. ČMSS v nich bude odkazovat na stránku www.najdetesevevlastnim.cz, na které zájemci naleznou mj. zajímavé příběhy klientů ČMSS nebo různé tipy a rady potřebné při rekonstrukci či výstavbě nového bydlení.
Nový televizní spot je ke zhlédnutí na následující stránce: https://youtu.be/wB57TbK5OK0.
V průběhu podzimu se diváci budou setkávat i se spotem doplněným o nové produktové informace a nabídky.
ČMSS v letošním roce zaznamenává výrazný nárůst zájmu o spoření i úvěry. Atraktivita stavebního spoření roste především mezi mladými klienty.
Právě na mladé se ČMSS ve své kampani zaměří i po zbytek roku, připravuje pro ně i různá produktová zvýhodnění. V prvním pololetí uzavřela ČMSS téměř 100 tisíc nových spořicích smluv (meziroční nárůst o 43 %) a uzavřela úvěry za téměř 14 miliard korun (+ 12 %).
Tisková zpráva ke stažení (PDF)
Kontakt: Tomáš Kofroň, vedoucí komunikace a tiskový mluvčí ČMSS, Vinohradská 3218/169, 100 17 Praha 10, e-mail: tomas_kofron@cmss.cz, tel.: +420 225 222 106
O ČMSS:
Českomoravská stavební spořitelna je největší českou stavební spořitelnou a největším poskytovatelem úvěrů v České republice. Vznikla v roce 1993 a od té doby uzavřela více než 7,8 milionu smluv. ČMSS v roce 2015 jako první finanční instituce v ČR překonala hranici 1 000 000 poskytnutých úvěrů, téměř každý čtvrtý dům či byt v ČR byl postaven či rekonstruován za pomoci peněz od Lišky. Aktuálně má ČMSS zhruba 1,3 milionu klientů. Akcionáři ČMSS jsou ČSOB (55 %) a Bausparkasse Schwäbisch Hall AG (45 %).