Novým marketingovým ředitelem ČMSS je Martin Lauer
Martin Lauer (47) bude zodpovědný za řízení marketingové komunikace a produktové nabídky ČMSS. „Vizí ČMSS je být v každé čtvrté domácnosti v ČR. Pro naplnění takových ambiciózních plánů je zásadní kvalitní produkt, to bude mou velkou prioritou. Na prvním místě v naší strategii musí být klient, pro kterého chceme být partnerem při plnění snů o bydlení. Pro dosažení těchto cílů bude ČMSS aktivní jak v moderních digitálních disciplínách, tak i v dlouhodobě ověřených klasických nástrojích,“ uvedl při svém nástupu.
ČMSS získává v nové posile více než 20 let profesních zkušeností v oblasti firemních strategií, vedení marketingu, komunikace, digitálního a online světa i produktového managementu. Do ČMSS přichází z agentury Ogilvy, kde poslední tři roky působil v pozici Managing Directora odpovědného mj. za obchodní a finanční výsledky agentury a témata související s digitalizací. Předtím pracoval např. 6 let ve Škoda Auto, kde byl odpovědný za globální komunikaci, marketing, produkt i firemní strategii.
Nový marketingový ředitel ČMSS vystudoval VŠE v Praze, je ženatý a má dvě děti. Sám sebe označuje za triatlonového hobíka.
Tisková zpráva ke stažení (PDF)
Martin Lauer - fotografie ke stažení (JPG)
Kontakt: Tomáš Kofroň, vedoucí komunikace a tiskový mluvčí ČMSS, Vinohradská 3218/169, 100 17 Praha 10, e-mail: tomas_kofron@cmss.cz, tel.: +420 225 222 106
O ČMSS:
Českomoravská stavební spořitelna je největší českou stavební spořitelnou a největším poskytovatelem úvěrů v České republice. Vznikla v roce 1993 a od té doby uzavřela více než 7,8 milionu smluv. ČMSS v roce 2015 jako první finanční instituce v ČR překonala hranici 1 000 000 poskytnutých úvěrů, zhruba každý pátý dům či byt v ČR byl postaven či rekonstruován za pomoci peněz od Lišky. Aktuálně má ČMSS zhruba 1,3 milionu klientů. Akcionáři ČMSS jsou ČSOB (55 %) a Bausparkasse Schwäbisch Hall AG (45 %).